«حبيب هشتمين خورشيد»؛ اولين كتاب درباره شهيد رئيسی رونمايی شد فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای نیمه خرداد؛ از «صنوبر» تا «پا به پای آفتاب» رقابت سریال «نوبت لیلی» در جشنواره‌ بریتانیا برگزیدگان جشنواره دانشجویی موسیقی نواحی معرفی شدند + اسامی پخش مستند «پدر، پسر، گلوله» از شبکه دو به مناسبت قیام ۱۵ خرداد پوستر فیلم سینمایی «عطرآلود» منتشر شد + عکس بازپخش اپیزودهایی از «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در نیمه خرداد + زمان پخش فراخوان جایزه پژوهش سال سینما منتشر شد + جزئیات تلویزیون ریسکِ تغییر مجری مناظره‌ها را می‌پذیرد؟ او با تمام رهبران خاورمیانه فرق داشت | روایتی از گفتگو‌ی اوریانا فالاچی با امام خمینی (ره) «ماه پنهان» محمدرضا یکانی در مراحل پایانی تولید آموزش به نسل جدید در بستر یک فیلم تلویزیونی | گزارشی از اکران خصوصی «محله باصفا» یک جای خالی و چند علامت سؤال | درنگی بر دلایل ضعف آثار سینمایی و تلویزیونی با محوریت امام خمینی (ره) اکران فیلم‌های کوتاه برگزیده فیلم فجر در سینماهای هنر و تجربه ماهرشالا علی در دنباله جدید «دنیای ژوراسیک» جزئیاتی از ساخت فیلم تگزاس ۴ و ۵ و حضور پژمان جمشیدی
سرخط خبرها

قسمت پنجم سریال گناه فرشته منتشر شد (۲۹ دی ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۷۰۷۲
  • ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۴
قسمت پنجم سریال گناه فرشته منتشر شد (۲۹ دی ۱۴۰۲)
قسمت پنجم سریال گناه فرشته جمعه (۲۹ دی ۱۴۰۲) در اختیار مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز،  قسمت پنجم سریال گناه فرشته امروز، جمعه،  ساعت ۸ صبح برای دانلود در اختیار مخاطبان قرار گرفت.

 قسمت پنجم سریال گناه فرشته یکی از هیجانی‌ترین قسمت‌های سریال است با بازیگران برجسته‌ای همچون شهاب حسینی، امیر آقایی، لادن مستوفی و مهدی سلطانی  در آن هنرنمایی می‌کنند. 

بازیگران سریال

شهاب حسینی، امیر آقایی، لادن مستوفی، مهدی سلطانی سروستانی، دیبا زاهدی، آشا محرابی، فخرالدین صدیق شریف و سیدمهرداد ضیایی و با معرفی نفس بازغی و با حضور بهروز رضوی و پردیس پورعابدینی.

خلاصه داستان قسمت ۵ سریال گناه فرشته

در سریال گناه فرشته حامد تهرانی (با بازی شهاب حسینی)، وکیل معروفی است که با اعتقاد به بی‌گناهی فرشته، به دفاع از او می‌پردازد. او مخاطرات زندگی و شغل خود را به خطر می‌اندازد تا اثبات کند که فرشته بی‌گناه است و از حکم اعدام نجات دهد. اما با ورود نوید عشیری (با بازی امیر آقایی) به داستان، پیچیدگی‌ها و تعاملات جدیدی برای حامد پیش می‌آید.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->